به گزارش شنبه روابط عمومي سازمان امور اقتصادي و دارايي استان يزد ، " مراد علي مير "، هدف از اين كار را تحقق اهداف و برنامه هاي دولت در خصوص تكريم ارباب رجوع، تسريع در روند فعاليت ها و راهنمايي مردم و مراجعان بيان كرد و افزود: ميز خدمت در اين سازمان، پاسخگوي مراجعات مردمي مي باشد.
وي، راهنمايي مراجعه كنندگان از نحوه دريافت خدمات، تسهيل و تسريع در انجام امور و ارائه خدمات مطلوب به مردم در بدو ورود به اداره، جلوگيري از اتلاف وقت آنها و ارائه مشاوره به مراجعان اين مجموعه از نحوه دريافت خدمات را از مزاياي راه اندازي ميز خدمت برشمرد.
وي با اشاره به اينكه ارائه خدمات مناسب موجب رضايتمندي ارباب رجوع مي شود، اظهار داشت: اگر اين خدمات همراه با تكريم و احترام به مراجعهكنندگان باشد؛ رضايت خداوند را نيز به دنبال خواهد داشت.
رئيس سازمان امور اقتصادي و دارايي استان يزد، مشاركت مردم و مراجعهكنندگان را در پيشبرد خدمترساني بسيار مؤثر خواند و افزود: اين مجموعه در مسير تسهيل خدمات رساني از پيشنهادات سازنده مردم استقبال مي كند.
- نویسنده : یزد فردا
- منبع خبر : خبرگزاری فردا
پنجشنبه 07,نوامبر,2024